Invatam, nu copiem! Blog sustinut de voi | Fundatia Proful Online | Blogul Profesorul Online - Google: proful online | Blogul de Video Apicultura Online

AICI puteti urmari zilnic tema pentru acasa la matematica pe clase in direct la Proful Online TV, prin Fundatia Proful Online
Cei care doresc sa distribuie DVD-uri cu lectiile mele in zone unde nu exista conexie Internet, ii rog sa ma contacteze la 0722786515

Fundatia Proful Online isi propune sa acorde ajutor cu tema pentru acasa tuturor elevilor!
Puteti sprijini financiar Fundatia Proful Online redirectionand 2% din impozitul datorat statului! Detalii AICI.
ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Etichete

Etichete level 2

Cuprinsul acestui Blog de Matematica Online



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

    65 de comentarii:

    1. Buna seara/Buna ziua

      Stimate si drag domn porfesor- sunt placut impresionat de metoda dumneavoastra de predare, e cu adevarat revolutionara. Si e pentru prima data cand vad si simt ca cineva isi faca munca cu atata daruire.
      Va multumesc din suflet si din inima pentru efortul depus,rabdarea si daruirea dumneavoastra.
      Va spun sincer, ca daca v-as fi avut ca si profesor in anii mei de studiu, astazi ma numaram printre personalul angajat de la Microsoft.
      Imi cer scuze pentru eventualele dezacorduri si greseli ortogradice.Ps:Dumnezeu sa va binecuvinteze
      Cu Stima&Respect
      Andrei Pavel

      RăspundețiȘtergere
    2. BUNA ZIUA
      Ma numesc Simionica Maria ,sunt din Suceava si vreau sa va transmit sincere multumiri pentru daruirea dumneavoastra.
      Am 43 de ani, am o fetita de 14 ani este in clasa a vIII-A,dar nu am liniste cind vad cu ce probleme se confrunta la matematica .
      vreau sa va spun ca la algebra inca ma mai descurc dar intimpin greutati la geometrie
      Va rog din suflet sa postati citeva lectii de geometrie clasa a vII-a si recapitulare pt.clasa a v-III a.

      RăspundețiȘtergere
    3. va rugam sa explicati calculul vectorial

      RăspundețiȘtergere
    4. Buna seara , va rugam sa faceti si video-uri pentru clasele de a X-a si a XI-a . Multumesc .

      Vali B.

      RăspundețiȘtergere
    5. -de ce domnu prof. de la biblioteca judeteana mi se da acces restrictionat,la profu online???

      RăspundețiȘtergere
    6. Unele institutii sau companii au reguli care blocheaza YouTube sau alte site-uri si atunci aceste filme de pe blog nu sunt vizibile. Incercati sa accesati blogul din alta parte si folositi un browser precum Google Chrome sau Mozzila Firefox. Sunt probleme cu unele versiuni de Internet Explorer.

      RăspundețiȘtergere
    7. A-ti avut o idee geniala cu aceste lectii de mate.Eu va doresc multa sanatate ca este mai buna ca toate .
      Cu acest prilej doresc sa pun o intrebare legat de Matematica in speta de INDUCTIA MATEMATICA si anume
      1.-Cinsemna n?
      2.-Care este diferenta dintre n si k si k+1 si ce rol au.
      3.-Explicati-mi si mie diferentele.
      Multumesc
      adresa E-mail :saidanmirela@yahoo.com
      Nicolae Dan din Targoviste data 30 sept. 2011

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Pentru ca Dl Profesor vine din eterna si fascinata Moldova, imi aduc aminte de Ion Creanga " Muieti is posmagii?""sa-l lasam pe Dl profesor, sa nu abuzam de el. SA CITIM lectia din manual sau de pe net. ORICE culegere, manual, carte de matematica are la inceput niste notatii. Normal, aceasta carte trebuie deschisa. Nu e ca la calculator cu butoane, se deschide intai coperta, apoi , cu grija, primele pagini.
        Acum, raspunsurile
        1)n este un numar natural, generic vorbind.
        2) in matematica de obicei se folosesc notatii diferite pentru concepte diferite. Intre k si k+1 hai ca te prinzi si singur ce diferenta este.
        .Intre n si k este diferenta ca sunt doua numere naturale diferite. De obicei "k" se foloseste ...ca variabila pentru un numar natural care ia SUCCESIV valori de la 1 (sau 0, sau 2, in orice caz, specificate) pana la n
        3. Diferenta este cam de 2 ore pe zi de munca cinstita si corecta, la nivelul tau, la matematica, aia este
        Florin Negretu florin1123@yahoo.com

        Ștergere
    8. Domnule profesor nu aveti video si cu inegalitati?
      Ca am inceput clasa a 9-a si dam test la mate!

      RăspundețiȘtergere
    9. Buna ziua! Foarte eficienta metoda dvs! Insa ar fi bine daca ati mai face cateva lectii si cu vectori, spatii vectoriale, matematica de cls a XI si XII ...ne trebuie si la facultate:) Multumesc! Alexandra B.

      RăspundețiȘtergere
    10. Operatii cu numere complexe sub firma trigonometrica, daca ati avea timp de o lectia, as fi foarte recunoscator.

      Multumesc.

      RăspundețiȘtergere
    11. o lectie cu operatii cu propoziti ca rog daca se poate

      cu stima si respect negrut costache

      RăspundețiȘtergere
    12. Buna seara domnul profesor! Ce faceti dumneavoastra este extraordinar. As vrea sa va propun o leectie: Numerele complexe(in special cele in forma geometrica, cu transformari si operatii cu ele). Acest capitol mi-a pus dificultati la lectie si as vrea sa-l inteleg mai bine. Daca si dumneavoastra doriti, bineinteles. Tot respectul pt dumneavoastra si munca dumneavoastra!

      RăspundețiȘtergere
    13. Domnule profesor, sunt foarte bucuros de fiecare data cand postati cate o lectie noua pe blog, dar as vrea sa va propun si eu o lectie, pentru ca am mai vazut pe acest blog o asemenea propunere. As vrea sa va rog sa postati daca puteti o lectie despre operatii cu nmere complexe in forma trigonometrica. Multumesc!

      RăspundețiȘtergere
    14. Buna ziua... Domnule profesor am mari probleme la matematica... Nu pot sa inteleg unele notiuni...Va rog frumos sa bagati id-ul meu fan.internet@yahoo.com

      Andreea

      RăspundețiȘtergere
    15. Andreea, te rog sa formulezi intr-un comentariu ce notiuni nu intelegi si probabil in lectiile viitoare tata o sa-ti raspunda. Te rog sa intelegi ca nu are timp sa stea pe mess.
      --
      cristi - baitul prof. Ursu

      RăspundețiȘtergere
    16. Buna ziua..Va apreciez mult munca si ma intrebam daca nu ma puteti ajuta cu un exercitiu de matematica pe care nu stiu sa il fac. Sunt in clasa a 10-a si nu am inteles prea bine functiile. Exercitiul este: "Sa se determine Imf, f:R->R, f(x)=x/x*x+1. Multumesc anticipat!

      RăspundețiȘtergere
    17. Copii mei deja urmaresc aceste lectii si ma bucur ca invata ceva.
      --
      Valentina

      RăspundețiȘtergere
    18. Apreciez faptul ca sustineti elevii si le oferiti sansa de a invata mai bine.Consider acest lucru foarte bun si tin sa va felicit inca o data!

      RăspundețiȘtergere
    19. Matematica vie+apicultura= AM POFTA SA STIU
      Andrei Marius

      RăspundețiȘtergere
    20. Abia acum am descoperit acest site.Foarte interesant.
      FELICITARI PENTRU TOT CE FACETI ! SANATATE SI PUTERE DE MUNCA!
      Lucica Zamfir

      RăspundețiȘtergere
    21. Buna ziua !
      Ma numesc Camara Ana Valentina si sunt eleva in clasa a7a ! As dorii sa postati pe blogul dumneavoastra si "Calcule cu numere reale reprezentate prin litere"
      MULTUMESC!

      RăspundețiȘtergere
    22. Domnule profesor as vrea sa faceti o lectie cu numerele complexe.Intalnesc la electrotehnica diferite situatii(de ex:ecuatiile motorului)in care se face scrierea in complex.Nu pot sa inteleg de ce se face scrierea in complex,la ce foloseste si cum se face.Multumesc.

      Emil Lazar

      RăspundețiȘtergere
    23. Buna ziua.

      Ma numesc Mihai si sunt elev in clasa a XI-a. De curand am descoperit blogul dumneavoastra si va admir munca depusa pentru creearea acestor lectii online. Sunt interesat sa aflu cum pot intra in posesia video manualului. Doresc de asemenea sa realizati o lectie despre probabilitati si o alta despre multimi daca se poate.

      Multumesc,
      Mihai.

      RăspundețiȘtergere
    24. Buna ziua ! Vreau sa va multumesc pentru tot ceea ce faceti! Ca autodidact,ma ajutati enorm! Daca aveam un prof. ca dvs..........

      RăspundețiȘtergere
    25. Buna seara as dori cateva variante de bacalauraet sau exemple cu Polinoame ( inmultirea.impartirea, aflarea radacinilor)

      RăspundețiȘtergere
    26. Sunt Elev pe clasa a Xll-a si nu stiu polinoamele va rog frumos sa ma ajutati


      Lup Liviu
      Va Multumesc

      RăspundețiȘtergere
    27. Buna ziua domnule profesor,

      va rugam sa ne prezentati si citeva lectii cu matrici si determinanti; spatii vectoriale si cum se rezolva sistemele de ecuatii lineare precum si functii cu mai multe variabile.

      Va multumim

      RăspundețiȘtergere
    28. Sunt un vizitator caruia ii place matematica si vreau sa va spun ca m-ati captivat cu modul acesta de expunere a lectiilor.
      Respectele mele pentru interesul acordat acestei stiinte si pentru modul in care o transmiteti catre ceilalti. Profesor cu adevarat este acela care stie sa dea si celorlalti si nu acela care stie doar pentru el.

      Prin amabilitatea dumneavoastra as dori sa tratati si capitolul "Numere complexe" deoarece au o larga aplicabilitate in tehnica si m-ar ajuta sa inteleg interpretarea unor marimi variabile in timp exprimate sub forma numerelor complexe(in special forma trigonometrica).

      Va multumesc.

      RăspundețiȘtergere
    29. Gresoiu David George11 octombrie 2012 la 17:44

      Buna seara! Ma numesc Gresoiu David George sunt din Buzau Col. B.P Hasdeu cls a5a.
      Lucram din culegerea clubul matematicienilor editura Art si va rog sa ma ajutati si pe mine la urmatoarele exercitii
      scrieti numarul 39 ca un produs de factori a caror suma sa fie tot 39
      ce nr urmeaza in fiecare di sirurile de mai jos?
      122-3124-5306-...?
      122-3412-5630-...?
      2-3-6-18-108-...?

      RăspundețiȘtergere
    30. Bitca Ciprian Ionut13 noiembrie 2012 la 23:58

      Buna Seara Domnule Profesor,
      Ma numesc ,Bitca Ciprian-Ionut si as dori precum au specificat in detaliu si cei dinaintea mea , sa prezentati, daca este cu putinta ,urmatoarele (prin metoda clasica:videoclipul):spatiile vectoriale euclidiene si matricile.
      Va multumesc.

      RăspundețiȘtergere
    31. Avem nevoie de matrice , va rugam frumos!

      RăspundețiȘtergere
    32. Buna seara domnule profesor. Am si eu o problema si daca m-ati putea ajuta as ramana foarte recunascator. Sunt clasa a 9-a si profesorul meu ne-a predat lectia " Alte tipuri de pas inductiv " , la care doar ne-a predat niste definitii si ne-a dat o tema pe care evident nimeni nu a putut o rezolva. Totodata vom da si test din asa ceva iar eu nu stiu sa fac absolut nimic. Un exemplu de exercitiu :
      1/f(1)f(2) + 1/f(2)f(3) + ... + 1/f(n)f(n+1)=n/n+1 , oricare ar fii n apartine N*. (1 supra f de 1 f de 2 + 1 supra f de 2 f de 3 + ... + 1 supra f de n f de n+1 = n supra n+1 ). Sper ca a-ti inteles si ma puteti ajuta.

      RăspundețiȘtergere
    33. Buna seara domnule profesor.Ma numesc Izabela Rotaru , sunt din Bacau, clasa aIV-a .
      Am o problema din Gazeta Matematica pe care nu pot sa o rezolv.
      De ziua mamei elevii din clasa a IV-a au confectionat felicitari.Ei au folosit pentru confectionarea lor 175 de fluturi si flori. Numarul florilor este mai mare cu inca jumatate din numarul fluturilor.Stiind ca pentru o felicitare s-au folosit 3 flori, afla cati fluturi s-au folosit pentru fiecare felicitare.
      Va multumesc anticipat.Astept cu real interes raspunsul d-vs.

      RăspundețiȘtergere
    34. Rotaru Izabela Georgiana20 martie 2013 la 21:31

      Buna seara.Ma numesc Izabela Georgiana Rotaru sunt in clasa aIV-a din Bacau.Am o problema din Gazeta Matematica pe care nu stiu sa o rezolv.
      De ziua mamei elevii din clasa a IV-a au confectionat felicitari.Ei au folosit pentru colectionarea lor 175 de fluturi si flori.Numarul florilor este mai mare cu inca jumatate din numarul fluturilor. stiind ca pentru o felicitare s-au folosit 3 flori, aflati cati fluturi s-au folosit pentru fiecare felicitare.
      Va multumesc anticipat.As dori raspunsul d-vs pe adresa de m-ail yza.oana@yahoo.com

      RăspundețiȘtergere
    35. Domanule profesor va rog din suflet sa postati un video cu inca o varianta de evaluare nationala pentru clasa a 8-a .Sunt din galati si ma numesc Sava George si va urmaresc cu mare placere .Sunt in clasa a 8-a si nu prea ma descurc la matematica sivas ruga sa mai postati un video cu un subiect aici este adresa mea sava_george_valentin@yahoo.com

      RăspundețiȘtergere
    36. Domnule profesor va admir enorm pentru ceea ce faceti dar va rug foarte mult sa insistati pe materia de bacalaureat ca se apropie cu pasi repezi si sa fiu sincer nu iubesc prea mult aceasta materie va implor sa faceti o introducere catre toata materia pentru bacalaureat m2(daca se poate:D),si sunt convins ca veti atrage foarte multi vizitatori asa lucrurile pentru clasele primare le puteti relua dupa.
      Va multumesc ca existati.

      RăspundețiȘtergere
    37. Am si eu o problema si as vrea sa ma ajutati daca se poate! Numerele naturale mai mici decat 400 care impartite pe rand la 12 , 18, 27 dau resturile 3,9 si 18. care sunt caturile?

      RăspundețiȘtergere
    38. Domnule profesor ne-am impotmolit...poate ne ajutati cu aceasta problema de clasa a IIa :)))

      mn + cc = 99
      Aflati mn si cc daca stiti ca mn e format din cifre diferite si cc din cifre identice.

      Gabriela dinu

      RăspundețiȘtergere
    39. Sunt proaspat absolvent de liceu si vreau sa transmit recunostinta si multumiri domnului profesor!

      Rezultatele mele de la Bacalaureat nu vin asa cum ar fi normal, in urma a 4 ani de munca, pentru ca am fost un elev dezinteresat de multe materii si aspecte ale vietii in primii 3 ani de liceu, din pacate.

      Am inceput pregatirea pentru Bacalaureat (de la zero absolut) in iunie 2012, cu un an inainte de examen. In iulie 2012 am luat variantele ce au picat colegilor mei mai mari si am dat o 'simulare' :)). La matematica nota era undeva intre 1.50 si 2.50 :D.

      Cu o pregatire intensa, metodica, la un an distanta am reusit sa obtin nota 9.15 la Bac la matematica si chiar si asa, sa fiu nemultumit (daca nu greseam din neatentie as fi luat 10.. ).

      Nu am facut nici o ora de meditatii si aveam ca baza doar matematica de gimnaziu. M-am bazat pe materialele gasite pe internet si in diferite culegeri, plus cateva intrebari adresate profesorului de la clasa.

      Domn profesor Ioan Ursu a avut un aport foarte mare in nota finala, in special prin tot ceea ce tine de functii si se gaseste pe site (de la introducerea notiunii de functie pana la analiza matematica, unde am vazut peste 45 ore de lectii) :).

      Entuziasmul cu care preda domn profesor si pasiunea sa pentru matematica mi-a transmis-o atat mie, cat si altor colegi carora le-am recomandat site-ul :). Unul dintre ei, care s-a aflat exact in aceeasi situatie ca si mine (s-a apucat de invatat dupa finalul clasei a XI-a), a obtinut nota 9.30 la matematica.

      Desigur, a contat si faptul ca am fost determinati sa obtinem notele astea, dar daca nu exista cineva care sa ne 'alimenteze' dorinta de cunoastere, probabil clacam!

      Sunteti un exemplu! Mi-as dori ca oamenii ca dumneavoastra sa fie in primul rand respectati, iar apoi mediatizati! Situatia prin care ati trecut a fost una foarte urata, intradevar, dar probabil daca nu s-ar fi intamplat asta nu ati fi ajuns sa aduceti atata valoare tinerilor! As dori ca tot mai multi elevi sa alfe de dumneavoastra, pentu ca lectiile dumneavoastra aduc cu ele si schimbari de atitudine, nu doar informatie bruta.

      RăspundețiȘtergere
    40. va multumesc forte mult pentru ajutorul privind matematica din partea mea multa sanatate,bucurie,si putere de munca sunteti un om excelent,rabdator,si bun la suflet.
      tot respectul din partea mea ,am luat lectiile la la 0 de la inceput sunt elev in clasa a-12-a si mie cam rusine cand va spun ca nu mia placut chiar asa de mult matematica dar de cand vam descoperit usor usor a inceput sa imi placa si ma uit cu placere la lecti si imi place sa lucrez.va multumesc cu dumneavoastra am sansa pot sa ma scol din molozul in care am calcat.Iertatimi cuvintele urate multumesc mult
      SEMNAT VORNICU RADU ALEXANDRU

      RăspundețiȘtergere
    41. Romanita,
      Buna seara domnule profesor, am comandat cateva pachete de dvd pentru clasa vIII sper sa fie utile, multumesc pentru initiativa dvs. Am si o problema pe care nu reusesc sa o rezolv pentru ca nu o inteleg de loc de loc.:
      Fie S=a,b(c)+b,c(a)+c,a(b) unde a,b,c, sunt cifre nenule ale sistemului zecimal, invers proportionale cu 1/1+bc,1/1+ca,1/1+ab. Determinati a,b,c stiind ca S este un numar natural

      RăspundețiȘtergere
    42. Buna seara,aveți cumva o adresa de email?As dori sa va trimit câteva exercitii!

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Va rog sa postati exercitiile sub forma de comentarii pe acest blog si sa va lasati un Nume si eventual clasa pentru care se adreseaza exercitiul in cauza. Tata o sa oncerce sa raspunda in limita timpului disponibil.

        multumesc,
        --
        Cristi - Blog Admin

        Ștergere
    43. Buna seara, numele meu este Rascarache Andreea si sunt eleva in clasa a IX, profil stiinte ale naturii.Problema este ca nu prea inteleg cum preda doamna profesoara.Daca puteti si daca doriti, va rog, sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu vectorii. Va multumesc.

      RăspundețiȘtergere
    44. Buna Ziua, ma bucur ca acum am placerea sa postez pe blogul dumneavoastra si sa va multumesc pentru munca depusa pana acum, prin rezolvarea de exercitii pentru elevi, si tin sa va anunt ca, cu ajutorul dumneavoastra am reusit sa trec bacalaureatul la matematica. Cu tot respectul si cu toata inima, va multumesc. :)

      RăspundețiȘtergere
    45. Bună ziua, mă numesc Andreea, din Brăila și sunt în clasa a IX-a profil artistic(bazat pe cel uman). Profesorul meu de la matematică nu stă să le explice copiilor ceea ce n-au înțeles. Vectorii pentru mine sunt o necunoscută. Vă implor să mă ajutați să-i înțeleg. Îmi puteți da numărul de telefon al profesorului Ioan Rusu?
      Vă mulțumesc !

      RăspundețiȘtergere
    46. Buna ziua intampin si eu o problema cu fata mea care e in clasa a 3 o problema, data de la scoala care este urmatoarea. Un baiat se duce la targ sa vanda o bicicleta ,la targ se gasesc doii copii sa-i io cumpere unul pune 1250 celalalt 1250 in total 2500. pe drum baiatul se gandeste ca lea cerut cam mult celor doi copii si se hotaraste sa ia 500 si sai dea la fiecare .Dar pe drum vede la cineva un telefon de vanzare si il cumpara cu 300,ajuns la cei doi care iau cumparat bicicleta le da la unul 100 la celalalt 100. De unde reesa ca cei doii au pus la cumpararea bicicletei 1150 unu si clalalt 1150. Daca adunam 1150+1150=2300 ,si banii cu care a cumparat telefonul 300. decii 2300+300=2600 de unde iese 100 in plus

      RăspundețiȘtergere
    47. Buna ziua intampin si eu o problema cu fata mea care e in clasa a 3 o problema, data de la scoala care este urmatoarea. Un baiat se duce la targ sa vanda o bicicleta ,la targ se gasesc doii copii sa-i io cumpere unul pune 1250 celalalt 1250 in total 2500. pe drum baiatul se gandeste ca lea cerut cam mult celor doi copii si se hotaraste sa ia 500 si sai dea la fiecare .Dar pe drum vede la cineva un telefon de vanzare si il cumpara cu 300,ajuns la cei doi care iau cumparat bicicleta le da la unul 100 la celalalt 100. De unde reesa ca cei doii au pus la cumpararea bicicletei 1150 unu si clalalt 1150. Daca adunam 1150+1150=2300 ,si banii cu care a cumparat telefonul 300. decii 2300+300=2600 de unde iese 100 in plus

      RăspundețiȘtergere
    48. am si eu un exercitiu http://prntscr.com/2j8gvl si ingeneral nu prea inteleg problemele de genu asta

      RăspundețiȘtergere
    49. ma numesc Olga
      Ajutati-ma va rog cu rezolvarea inecuatiei: ( 2x la patrat + 11x - 6) de imultit cu radical din log a modulului x+6 in baza 0.7 este mai mare si egal cu 0

      RăspundețiȘtergere
    50. Buna ziua, ma numesc Andrei si nu reusesc sa iau bacalaureatul la Matematica M2, mi-e greu sa inteleg singur, iar la pregatire nu am timp sa merg, trebuie sa fac naveta, ma rog.Voi da in 2015 si sper sa imi iau si la matematica cu o nota maricica, daca ati putea prezenta va rog mai multe exercitii si formule mi-ati fi de mare ajutor.Puteti sa prezentati niste formule pentru Matematica M2 bacalaureat, si cum se rezolva subiectele date la bacalaureatul din toamna 2014?

      Va multumesc si respect pentru tot ceea ce faceti.

      RăspundețiȘtergere
    51. Buna ziua,ma numesc Teodora si sunt din Brasov.Am inceput sa recapitulez exercile din clasa a 5a si am descoperit un exercitiu(cred ca l-am copiat foarte gresit de pe tabla) :
      4a-2011=5
      4a=2011-5
      4a=2016
      a=2016;4
      a=0
      Cu toate ca sunt convinsa ca este gresit..nu stiu exact unde..

      RăspundețiȘtergere
    52. Buna ziua, sunt tatal unei fetite de clasa a V-a, va multumim pentru explicatiile date..... asa ar trebui predata matematica in scoli .... FELICITARI !!!!!!

      RăspundețiȘtergere
    53. Buna seara. sunt daniel elev in clasa a5a si am unele probleme la teme . cum pot la legatura cu dumneavoastra pentru a ma putea ajuta . va multumesc pt timpul acordat .

      RăspundețiȘtergere
    54. Buna seara.Sunt Emanuel elev in clasa 11-A si la anul voi da examenul de Bacalaureat si nu sunt pregatit cum ar trebui. A-si dori video manualul cu pregatire pentru bac .va multumesc

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Fiecare video manual in parte te ajuta sa te pregatesti pentru Bac. Tu stii cel mai bine ce anume ai nevoie. Toate detaliile le gasesti daca accesezi link-ul: "Pachetele de DVD-uri "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA" prof. Ioan URSU - Proful Online - mai multe detalii AICI" din partea de sus a Blogului

        Ștergere
    55. Domnule profesor, as dori sa va multumesc pentru timpul depus pentru a face toate aceste videoclipuri. Fara ele nu as fi luat bacu la matematica, sunt un elev din Bucuresti care a dat azi bacu, iar cu ajutorul materialului dumneavoastra, m-i sa parut banala lucrarea (am facut 2 greseli din neatentie) in rest toata lucrarea este facuta perfect, si din aceasta cauza vreu sa va multumesc din inima pentru munca depusa. Va asigur ca sunt multi in situatia mea care fara videoclipurile dumneavostra unde explicati de la cel mai mic nivel nu ar fi absolvit niciodata examenul de bacalaureat. Am fost elev la mate info, deci va puteti da seama ca in afara de predarea mecanica si rezolvarea mecanica a exercitiilor nu invatam altceva, dumneavoastra a-ti sustinut un mod de predare doar degajat care ajuta m-ai mult decat cel mai mare liceu la care am fost. Va urez mult noroc si sanatate incontinuare, si nu va lasati, munca dumneavoastra chiar salveaza tineri.
      --
      Nitu Madalin - YouTube User

      RăspundețiȘtergere
    56. Buna ziua!Puteti rezolva va rog subiectele de la matematica m2 bacalaureat din aceasta toamna?Vreau sa le confrunt cu rezultatele mele.Multumesc.

      RăspundețiȘtergere
    57. Buna ziua ! Va rog puteti va rog sa imi rezolvati problema asta .construiti punctul M asfel incat 3MA-2MB +MC=0 ( toto cu sageata de vector). b) 3MA+4MC=MB (la fel cu sageata de vector) si c) MA-MB+2MC=0

      RăspundețiȘtergere
    58. Buna ziua!Va-s ruga sa faceti un videoclip pentru clasa a 6-a (geometrie).Multumesc.
      Timircan Georgiana

      RăspundețiȘtergere
    59. Buna ziua. Ma numesc Felicia Georgescu si as vrea sa va intreb dacă oferiți si meditații. Băiețelul meuar avea nevoie de ajutor si cred ca numai dumneavoastră l-ați putea face sa înțeleagă si sa iubească matematica.

      RăspundețiȘtergere
    60. Buna ziua,
      Multumim mult pentru ceea ce faceti. Sa aveti parte de multa sanatate.
      Va rog, ma puteti ajuta cu o inecuatie?

      Daca a apartine intervalului (0,8) atunci (1+1/sqrt(a))*(1+1/sqrt(8-a))>=9/4 .

      Multumesc frumos,
      Constantin

      RăspundețiȘtergere
    61. Buna ziua, numele meu este Camelia, doresc sa revizuiesc matematica clasele 6-12.
      Imi puteti recomanda va rog un manual bun, pentru fiecare dintre aceste clase?
      Va multumesc

      RăspundețiȘtergere

    Trimiteţi un comentariu

    Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
    Va multumesc!
    prof. Ioan URSU